Wednesday, September 27, 2017

Supermodelul Heidi Klum se alătură cu comedianul Will Ferrell pentru emisiunea Sports Illustrated Swimsuit.

 Supermodelul Heidi Klum se alătură cu comedianul Will Ferrell pentru emisiunea Sports Illustrated Swimsuit.
Ferrell și Klum au avut o temă de baschet pentru a-și promova noul film, Semi-Pro , din 29 februarie. ( Ferrelljoacă rolul de autocar / antrenor al echipei 1970, Jackie Moon.) Iată un pic din interviul lui SI cu Ferrell :
Când te-ai adunat împreună cu Heidi pentru filmul de costume de baie, atmosfera părea ... Hot! Da, este o sălbăticie. Destul de mult, fiecare lovitură a coborât la unul dintre noi încercând să scoatem pantalonii celorlalți. Cel în care o musc să-l pot spune ASS? - acesta a fost unul dintre momentele cele mai ciudate. Mi-a spus: "Trebuie să-mi mușteți fundul". Am fost un fel de imitație, jumătate de a face-o, așa că sa oprit și a spus, "Nu! Într-adevăr mușcă! A fost unul dintre momentele cele mai surreale din viața mea de divertisment.
Cum a simțit doamna Ferrell asta? Soția mea acceptă incredibil toate aceste lucruri. Tocmai sa rostogolit cu ea. Ea a venit prin tragere și a intrat imediat în momentul în care am mușcat capul lui Heidi. Heidi se simțea puțin conștientă de sine pentru o secundă - și apoi se duse înapoi în ea.

Heidi Klum este o actriță, fotomodel și prezentatoare TV, businesswoman, designer de modă german. În 2008 ea a devenit cetățeană americană păstrându-și cetățenia Germaniei.

No comments:

Post a Comment