Sunday, August 22, 2021

America, venim!

America, venim! este un film românesc din 2014 regizat de Răzvan Săvescu. Rolurile principale au fost interpretate de actorii Mihai Călin, Adrian Văncică, Tania Popa.Filmul a fost vizionat de 22.218 spectatori de spectatori în cinematografele din România, după cum atestă o situație a numărului de spectatori înregistrat de filmele românești de la data premierei și până la data de 31 decembrie 2014 alcătuită de Centrul Național al Cinematografiei.Plecați tocmai din micul Târgoviște cinci actori, regizorul, un băiețel și ursul său imens de pluș traversează oceanul pentru a susține un spectacol la New York. Nu totul merge conform planului și actorii hotărăsc, pentru câțiva bani în plus, să înceapă colaborarea cu un impresar local, tot român și stabilit în SUA de ceva vreme, care le promite un turneu de amploare. Iau problemele lor sfârșit sau doar încep?Am vrut sa vad o comedie la care sa rad din toata inima, nu sa zambesc stramb, ca la asa-zisele comedii americane. Daca vreti si voi asa ceva, asta e filmul cautat, desi, daca ma mai gandesc putin, imi dau seama ca e cam amara si comedia asta.
N-as zice ca e plin de clisee, ci ca are de toate: si clisee vechi si noi si demitizari ale unor clisee si gaguri noi. O comedie de situatie cu un scenariu bine legat, desi te poate duce, in unele momente, cu gandul la "Asfalt tango" sau "Concertul". In orice caz, toti actorii joaca bine. Un film pe care vrei sa-l revezi, cu toate ca ramai cu o gramada de scene in memorie. O remarca personala: Mihai Calin incepe sa semene tot mai mult cu Marcello Mastroianni.Bai ! Am ras. Am ras cu lacrimi, cum de mult nu ni s-a mai intamplat.
Si am ras relaxati, pentru ca in filmul asta nu am auzit marlanii, tiganii, mahalagisme si alte lucruri si scene de prost-gust. In filmul asta am vazut VIATĂ, cu bune si cu rele. Am vazut bucurie si drama.
Am vazut cum SE POATE face o comedie curata si cum un scenariu bun poate imbina interesant cele doua fete ale actorului, ale vietii de actor.
Am vazut rezultatul unei echipe de actori careia i-a facut placere sa joace.
Nu este, evident, nici pe departe o capodopera, dar este un film pe care sa il recomand.


No comments:

Post a Comment